Me

Me

Wednesday, April 21, 2010

Kenapakah Monyet?

ak mcm da bahagia ngn org bru-ak di proposed g..haish malu dibuatnya
bukan xgentleman,cuma ak menunggu masa..

tapi ko neh monyet..npe ko balik carik ak?aduhh..ko dah buat aku rsa bersalah padanya..
mmg taktik ko kan?ko tau ak syg ko lebeh dari ape pon..dulu siap janji ak stok buat suami

ko memang nk kene tabuh ngan aku..tp kau tau aku memang sygko dan tak boley tolak ko kan?
ak neh rsa macam nk terjun dari tingkat8 kebawah je rasa..ko pk ak xde tuhan?

menyelam aku tunggu kau dulu..skrg kesian kat dia yg setia kat aku..ko rase aku akan balik pada kau ke?ko memang berkeyakinan aku akan balik dengan kau..walaupon sebenarnya betol?

alahai monyet..jangan seksa perasaan aku boleh?ko penah buat sekali kat aku dulu..dengan cara ape ko boleh yakinkan aku kalau2 ko tak akan berubah maca dulu?cuba yakinkan aku monyet..

ah ko monyet..ko angkuh sebab ko tau ak memang akan terima ko balik..memang itu hakikat yang aku sendiri xboleh nak dangkal..ak dudok diam-ak tye hati..

aku sanggup tinggalkan dia untuk ko..tapi itu akan menjadikan aku seorang yang kejam ko tau x?aku rasa tak adil untuk aku meninggalkan dan melukan lagi ramai hati yang lain

tp mcm mana hati aku?aku dah mula tawar kepadanya..kerna ko hadir semula monyet melutut di depan rumah aku..baru ko tau penangan cinta aku..

ak sayang sgt kt ko monyet dan aku harus buat keputusan yang tidak radikal buat masa neh..aku tak tau mana yg baik untuk aku sekarng..sebab semua menjadi celaru..mungkin salah aku kerna memilih dia selepas ko sbb waktu itu aku dah mula berputus asa menunggu ko..xsangka ko menjelma semula..

hati aku berbunga, tapi menjadi luruh..apa pulak nasib si dia?

tuhan tolong nyatakanlah padanya tentang cinta,adakah diri ini masih diperlukan..
tuhan tunjukkan padanya tentang apa yang ku fikirkan adakah cinta ini perlu untuk dirinya..


No comments: